Novetats

Divendres 25 de gener, a partir de les 19:30, farem el fogueró de l’escola a benefici del viatge d’estudis de 6è.

Hi haurà torrada, sorteig de regals, les actuacions dels Xeremiers de sa Marina, els Dimonis de Capocorb , la batucada Nòmades del Renou i el grup de ball de bot Roada.

Per tal de fer una previsió, heu de comprar per anticipat els tiquets per a la torrada, els dies 18, 21, 22 i 23 de gener, lliurant l'arxiu adjunt, juntament amb els doblers, als tutors de primària. Per als pares dels alumnes d’infantil, hi haurà un punt de venda, a les 9:00 i a les 14:00 hores, devora la direcció.

Podeu comprar tiquets de:
5 €, que inclou: Una palangana amb llom, ventresca, llonganissa i botifarró, pa i aigua.
3 € , que inclou: Una palangana amb una hamburguesa i una salsitxa, pa i aigua.

L’AMPA subvenciona la beguda, a benefici del viatge d’estudis.

El dolç i els refrescs els podreu comprar el mateix dia del fogueró. També hi haurà xocolata calenta!!

Vos esperam per passar una vetllada ben agradable. No podeu faltar!

La comissió de festes.

Full Fogueró 2019

Així ha quedat el mural amb les fotos que heu fet amb els vostres llibres. Gràcies a tots!

Informació relativa a la renovació del Consell Escolar. S'adjunta un document amb les candidatures provisionals.

Candidatures provisionals al Consell Escolar

Al següent enllaç podeu consultar el Calendari de les Eleccions al Consell Escola.

CALENDARI ELECCIONS CONSELL ESCOLAR