Novetats

La comissió TAC del centre ha preparat un petit recull d'eines i recursos digitals. Hi podreu accedir a través del següent enllaç.

Recursos digitals - CEIP Rei Jaume III

Benvolgudes famílies,

Com ja debeu saber, en funció de l’evolució dels esdeveniments relacionats amb l’expansió del coronavirus (COVID-19), la Presidenta del Govern va anunciar ahir la suspensió de les classes durant 15 dies a tots els centres educatius de les Illes Balears, a partir del dilluns 16 de març.

Seguint instruccions de la conselleria, si no estau donats d’alta al GESTIB (l'eina de gestió integrada que la Conselleria d'Educació i Universitat i mitjà de comunicació amb les famílies) pregam adreçeu un missatge a ceipreijaumeiii@educaib.eu amb l’assumpte: Donar d’alta al GESTIB especificant:

• Nom de l’alumne o alumnes germans matriculats a aquest centre.
  • Nom del pare, mare o tutors.
  • Telèfon mobil per conectar amb el programa GESTIB.
  • Adreça de correu electrònic per conectar amb el programa GESTIB.

Us anirem informant sobre aquesta mesura en rebre les instruccions pertinents per part de la Conselleria d’Educació.

Adjuntam informació de la Conselleria de Salut i Consum i la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca per a tota la comunitat educativa de les Illes Balears en relació al nou coronavirus i altres virus respiratoris.

Amplia la imatge

Document amb informació i indicacions